لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
بونوچی: به خودمان می نگریم نه آنچه که در موردمان می گویند!

بونوچی: به خودمان می نگریم نه آنچه که در موردمان می گویند!

لئوناردو بونوچی در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر لیون به تیفوسی های بیانکونری قول داد که شاهد یک دیدار دیدنی خواهند بود که در آن یوونتوس انگیزه ها و قدرت خود را برای رسیدن به پیروزی به نمایش خواهد گذاشت.

 

باید به خودمان بنگریم، بدون توجه به آنچه که در خارج از مجموعه به ما می گویند، ما حالمان خوب است، شرایط خوبی داریم و به هدف ویژه مان فکر می کنیم. اسکودتو را فتح کردیم و حالا انگیزه های زیادی برای بازی فردا داریم. ما به این فکر می کنیم و همانند آنچه که مربی می گوید باید خلاف آنچه که در چند هفته اخیر به دست امد را رقم بزنیم. در مورد خط دفاع صحبت های زیادی شد و ما در تمرین به این مسئله پرداختیم. به خودمان می نگریم و می دانیم که باید در زمین چه انجام دهیم. بازی بدون هواداران مان حس خاصی ست، انها همیشه در کنار ما بودند و حالا این هیجان و حس از ما گرفته شده. حالا باید تمام تلاش مان را برای صعود از این مرحله انجام دهیم و به نتیجه برسیم.

 

لئو بونوچی در پایان تاکید کرد:

 

در هفته های اخیر نوعی قفل شدن در بازی یووه دیده شد، لحظه های پرفراز و نشیبی بود هر از گاهی شدیدا آسب پذیر نشان دادیم و انرژی و قدرت خود را از دست دادیم و کاملا فاقد نیرو و انگیزه ظاهر شدیم. این هفته هم استراحت کردیم و هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم برای بازی اماده ایم و حالا بعد از مدتها با 110 درصد از امادگی به میدان می رویم و انگیزه های همیشگی خود را برای پیروزی نشان خواهیم داد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: